loading...

بازی های ایرانی و خارجی

اگر به دنبال تجربه ای نوستالژیک از یک بازی موبایل هستید، بازی جنگ های صلیبی برای اندروید و IOS (Stronghold Kingdoms) گزینه ی جذابی برای شما خواهد بود.

بازدید : 139
پنجشنبه 19 اسفند 1400 زمان : 15:45

اگر به دنبال تجربه ای نوستالژیک از یک بازی موبایل هستید، بازی جنگ های صلیبی برای اندروید و IOS (Stronghold Kingdoms) گزینه ی جذابی برای شما خواهد بود. در این مقاله با ما همراه باشید تا با نگاهی ریزبینانه به بررسی و معرفی این بازی استراتژیک بپردازیم.

Stronghold Kingdoms بازی جدید و استراتژیک آنلاین (MMO) از استودیوی معروف و نام آشنای Firefly Studios برای اندروید است که پیش از این عناوینی چون جنگ های صلیبی 1، 2 و 3 را معرفی کرده. این بازی تا کنون برای پلتفرم های اندروید، IOS و مک، به صورت رایگان منتشر شده و در دسترس می باشد.

واقعا نمیدانم چطور بازی اندرویدی استراتژیک جنگ های صلیبی را برایتان توصیف کنم! سری بازیهای Stronghold یا همان قلعه را می توان جزو ده بازی برتر تاریخ و یکی از سه بازی برتر استراتژیک در پلتفرم PC نامید که در میان گیمر های ایرانی نیز طرفدار بسیاری دارد! می توان گفت هیچ گیمر استراتژیکی وجود ندارد که حداقل سری به یکی از سری بازی های جنگ های صلیبی نزده باشد.

حال اگر با خواندن این مطلب پس از سال ها دلتان برای این بازی تنگ شده است، بازی Stronghold Kingdoms را روی موبایل تان نصب کنید و از تجربه نوستالژیک این بازی لذت ببرید! سرزمین اختصاصی خود را بسازید، پناهگاه ها، کارگاه ها و انبار ها و سربازخانه های خود را بسازید و برای مدتی طولانی به یک بازی استراتژیک معتاد شوید! در قرون وسطا حکومت کنید، و سربازان خود را هدایت کنید.

جنگ های صلیبی برای موبایل

Firefly درباره نسخه اندروید جنگ های صلیبی:

ما Stronghold Kingdoms را طراحی کردیم تا اولین بازی استراتژیک کاملا PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) MMO RTS برای دستگاه های تلفن همراه باشد. به‌عنوان یک توسعه‌دهنده، ما بیشتر به خاطر سری اصلی Stronghold شناخته می‌شویم، که در آن بازی شما همسایه گان را محاصره می‌کنید و با دشمنانی که از هوش مصنوعی فرمان می گیرند -مانند The Wolf - می‌جنگید. ما بازی Stronghold اندورید و IOS را آنلاین می‌کنیم و به بازیکنان جهانِ بازیِ قرون وسطایی همه جانبه‌ای می‌دهیم که پر از بازیکنان واقعی، جنگ و درگیری‌های سیاسی است. Firefly یک توسعه دهنده مستقل کوچک است که برای گیمر ها احترام زیادی قائل است، بنابراین ما دوست داریم نظرات شما را در مورد Kingdoms بشنویم!

اجرای بازی جنگ های صلیبی روی موبایل

نقد ها و نمرات بازی Stronghold Kingdoms موبایل

این بازی از سوی منتقدین سایت متاکریتیک در مجموع امتیاز 75 را به خود اختصاص داده که در ادامه نظرات برخی را نقل قول می کنیم:

چیزهای زیادی وجود دارد که می‌خواهم در طول چند ماه آینده با بازی Stronghold Kingdoms امتحان کنم، و آنقدر به من نفوذ کرده است که حداقل سه بار در روز کمی برای آن تلاش می‌کنم و احساس نمی‌کنم بابت پولی که خرج کرده ام فریب خورده ام. حداقل برای یک عنوان رایگان، باید این ماموریت را انجام دهم!

Stronghold Kingdoms سزاوار افتخار این است که اولین MMO ساخت قلعه در جهان باشد و - با توجه به نتیجه کار - این کار را به خوبی انجام داده است. عمق و وسعت بازی فراتر از بازی های معمولی Stronghold است و تضمین می شود که ذهن شما را برای مدت طولانی و طولانی در قرون وسطی ثابت نگه دارد.

گیم پلی بازی اندرویدی جنگهای صلیبی

Stronghold Kingdoms ترکیبی از نسخه اول بازی Stronghold: Crusader و نسخه کلاسیک بازی Stronghold است. بطوری که مکانیک‌های نسخه‌های پیشین این فرنچایز، در این بازی نیز حضور دارند که باعث جذابیت بازی شده‌اند. همچنین فاکتور میزان رضایت مردم نیز در بازی نقش مهمی دارد. به طوری که شما باید با ایجاد کار، مدیریت درامد ها و منابع و مدیریت میزان مالیات رضایت مردم را جلب کنید.

البته اگر پیش‌تر بازی‌های جنگ های صلیبی 1 را در کامپیوتر تجربه کرده باشید، این بخش برایتان کاملا آشنا خواهد بود و نیازی به توضیح چندانی ندارد.

فراموش نکنید که بازی Stronghold Kingdoms؛ یک بازی آنلاین استراتژیک است و شما باید با دیگر بازیکنان ارتباط و همکاری برقرار کنید، به قلمرو های دیگران لشکر کشی کنید و قلمروی خودتان را گسترش دهید. همچنین باید با ساخت ساختمان‌ها و مکان های متنوع و جدید، مردم را به سرکار بفرستید و سربازانتان را تربیت کنید.

همچنین برخلاف دیگر عناوین استودیوی Firefly؛ شما برای ساخت ساختمان‌های جدید، نیاز به زمان دارید و تنها می‌توانید تعداد ساختمان محدودی را در زمانی معین بسازید و همچنین در Stronghold Kingdoms خبری از آپگریدهای اضافی نیست و این‌بار باید با کسب تجربه درباره استفاده از ساختمان ها و یا حتی سربازان؛ کارایی آن‌ها را ارتقا دهید.

جنگ های صلیبی برای اندروید دوبله فارسی آفلاین

کلام آخر

جنگ های صلیبی در میان گیمر های قدیمی ایرانی یک بازی شناخته شده و خاطره انگیز است که طراحی آن از اولین نسخه ها تا کنون سرشار از خلاقیت بوده و الهام بخش تمامی بازی های استراتژیک امروزی بوده است. آیا به نظر شما بازی های استراتژیک جدید و متنوع امروزی در مقایسه با نمونه های کلاسیک از کیفیت طراحی مطلوبی برخوردارند؟

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 2
  • بازدید سال : 178
  • بازدید کلی : 3623
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه