loading...

بازی های ایرانی و خارجی

بازی های اسلایم اگرچه قدمت و تاریخچه بسیار کهنی ندارد اما به خوبی توانسته است که جایگاه و محبوبیت خود را در میان گیمرها تثبیت کند. بازی های زیادی در سبک شبیه سا

بازدید : 653
دوشنبه 3 آبان 1400 زمان : 10:16

بازی های اسلایم اگرچه قدمت و تاریخچه بسیار کهنی ندارد اما به خوبی توانسته است که جایگاه و محبوبیت خود را در میان گیمرها تثبیت کند. بازی های زیادی در سبک شبیه سازی ساخته می شوند که بازیکنان می توانند بازی ها و سرگرمی های مورد علاقه خود را بازی کنند. بازی اسلایم یکی از بازی های محبوب در میان کودکان و نوجوانان است. این خمیر بازی جذابیت های زیادی برای گیمرها دارد و می تواند بازیکنان را سرگرم کند. جذابیت این بازی باعث شده است که سازندگان بازی های ویدیویی آن را شبیه سازی کنند. بازی slime یکی از بازی های شبیه سازی است که می تواند جذابیت های شگفت انگیزی برای گیمرها دارد. در این مطلب بهترین بازی های اسلایم در گوشی را برای شما معرفی خواهیم کرد.

بهترین بازی های اسلایم در موبایل

همانطور که گفته شد بازی slime یکی از بازی ها ساخته شده در سبک زندگی و شبیه سازی است که به وسیله کمپانی و شرکت Dramaton ساخته و عرضه شد. در این بازی بازیکنان می توانند با استفاده از موبایل خودشان با اسلایم بازی کنند. اسلایم را بکشند، خمیرش کنند و به آن ضربه بزنند. دقیقا کارهایی که می توان با slime واقعی انجام داد می توان در این بازی ها تجربه کرد. مزیت اصلی این بازی این است که دیگر دست و انگشتان بازیکنان چسبناک و کثیف نمی شوند.

در ادامه این مطلب بهترین بازی های اسلایم در گوشی را برای شما معرفی می کنیم.

پیشنهاد می کنیم از مطلب بررسی بازی Death Stranding - دث استرندینگ برای پلی استیشن و کامپیوتر نیز دیدن کنید.

بازی Virtual Slime 4.4

بهترین بازی های اسلایم در گوشی

Virtual Slime – شبیه ساز اسلایم عنوان یک بازی اسلایم در گوشی در ژانر شبیه سازی است که توسط استودیو بازی سازی Cider Software LLC برای دستگاه های اندروید منتشر شده است. استودیو بازی سازی Cider Software LLC پیش از این هم بازی های خوبی را در مارکت اندروید منتشر کرده است و با میلیون ها دانلود کارنامه بازی سازی خوبی را از خود به جای گذاشته است. بازی پیش رو هم یکی دیگر از بازی های خوب این استودیو بازی سازی است که توانسته با بیش از 1.000.000 دانلود مورد استقبال گیمر ها از سرتاسر جهان قرار بگیرد. همانطور که به طور واضح از نام بازی پیداست، Virtual Slime یک بازی شبیه ساز اسلایم است. برای آن دسته از گیمر هایی که نمی دانند اسلایم چیست باید بگوییم اسلایم یک ماده خمیر مانند است که حالتی ژله ای دارد و می توان آن را به هر شکل دلخواهی درآورد. تقریباً می توان گفت اسلایم نسخه جدید همان خمیر بازی بچه هاست. با این تفاسیر، ممکن است فکر کنید Virtual Slime برای بچه ها ساخته شده و سن و سال شما برای این بازی زیادی بالا رفته است. واقعیت این است که این بازی مناسب برای تمام سنین است و در واقع بسیار سرگرم کننده، لذت بخش، اعتیاد آور، و رضایتبخش است و می تواند یک بازی فوق العاده برای گذران اوقات فراغت و دور شدن از خستگی های روزمرگی باشد.

بازی 16.3 Smash Diy Slime

بهترین بازی های اسلایم در گوشی

Smash Diy Slime نرم افزاری جالب گوشی می باشد که با آن می توانید اشکال منحصر به فرد و واقع گرایانه خود را ایجاد کنید. از انگشت هایتان برای ترکیب کردن رنگ ها در این شبیه ساز استفاده کنید. لیوانی شاد را با مایع های رنگی پر کنید. ظرف شیشه ای را بشکنید و جلوه های تصویری بی نظیری مشاهده کنید. روی مایع ها شکل های دلخواه خود را رسم کنید و با آن بازی کنید. در Smash Diy Slime می توانید اشکال دو بعدی و سه بعدی به مایع های خود اضافه کنید. کارهای خلاقانه خود را به دوستانتان نشان دهید. افکت های جادویی و فانتزی متنوعی در این برنامه گنجانده شده است.

می توانید از قهرمانان و مایع های مختلفی استفاده کنید. رنگ دلخواه خود را تعیین کنید، جزئیات گرافیکی را تنظیم کنید و سرعت تغییرات رنگ را معین کنید. بعد از یک مدت، می توانید مایع تحول یافته خود را ایجاد کنید. از اسلایم جیبی خود برای رفع استرس استفاده کنید. بیش از 60 آیتم و مایع جدید به این بازی اضافه شده است. علاوه بر این ماشین جایزه تازه ای را در بازی می یابید و با آن می توانید روزانه جایزه های بیشتری را دریافت کنید. Smash Diy Slime توسط بیش از 10 میلیون کاربر از سراسر دنیا دانلود شده است. این نرم افزار را می توانید روی اندروید 4.4 به بالا اجرا کنید.

بازی شبیه ساز Makeup Sluff Maker Diy Slime Maker

بهترین بازی های اسلایم موبایل

آیا تهیه لجن کرکی را در خانه امتحان کرده اید؟ اگر پاسخ شما منفی است! به بازی اسلایم خوش آمدید! این اسکویشی فوق العاده اسلایم به شما آموزش می دهد که چگونه اسلایم اسکواشی درست کنید و روش تهیه لجن آرایشی بدون چسب و بوراکس.

اگر می خواهید به یک سازنده اسلایشی اسلایم تبدیل شوید ، نگران نباشید که این "بازی اصلاح لجن رنگی" به شما توصیه کرده است زیرا این روش ساخت اسباب بازی ژله ای کش دار را به شما آموزش می دهد. ساخت لجن بدون بوراکس بسیار ساده است. مخلوط کردن آرایش در لجن شفاف یک روند جدید برای لاغرکنندگان است. اگر در بازی اسلایم میکر شکست خوردید با ایده های خود اسباب بازی ژله ای لجن درست کنید و نگران نباشید این بازی مانند کارخانه لجن کش با روش های مختلف کار می کند. ساخت اسلایم کار سختی نیست اما ساخت آن آسان است. این برنامه یک بازی شبیه ساز اسلایم 2020 است. بیشترین لذت بردن و لذت بردن از eslime را بازی کنید و لذت ببرید.

بازی Super Slime Simulator: Satisfying ASMR & DIY Games

بهترین بازی های اسلایم در گوشی

‏‏با موبایل خود بازی اسلایم بازی کنید. اون رو بکشید ، خمیرش کنید و بهش ضربه بزنید - درست مثل همون کاری که با اسلایم واقعی دوست دارید انجام بدید. ازش لذت ببرید و احساس رضایت کنید بدون اینکه انگشت ها کثیف یا چسبناک بشن! همراه با یه عالمه مدل های متنوع اسلایم برای انتخاب ، این برنامه برای همه است (مبتدی ها و حرفه ای های با تجربه ، جوان و پیر ، پسر و دختر ) . شما حتی میتونید از تصویر های متحرک از اسلایم خودتون رو با دوستان به اشتراک بذارید که از رسانه اجتماعی مورد علاقت استفاده میکنن.

بازی اندروید Slime Simulator Time v1.49

بهترین بازی های اسلایم موبایل

Slime Simulator Time یک بازی فوق العاده سرگرم کننده و جذاب که برای افراد از مبتدی تا حرفه ای مناسب بوده و همینطور برای تمامی سنین و برای آرامش بسیار مفید می باشد . در بازی اسلایم سمیلاتور یک سری خمیر بازی از جنس خاک رس ، چسب ، بوراکس به اسم Slime می باشد که شما می توانید به صورت شبیه سازی شده می باشد که شما می توانید آن را فشار دهید ، حباب هایش را بترکانید و لذت ببرید . این بازی برای کاهش استرس و اضطراب بسیار مفید و کار آمد می باشد . بسیاری از انواع Slime در بازی وجود دارد که شما می توانید در طول بازی با کسب امتیاز آنها را باز کرده و بخرید و نوع های جدید تری را در بازی تجربه کنید . بازی دارای گرافیکی Slime Simulator Time ساده و با کنترل لمسی بسیار ساده بوده و همینطور دارای گیم پلی بسیار سرگرم کننده می باشد که مخاطب را به سرعت جذب خود می کند.

برای مشاهده بازی های بیشتر از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 174
  • بازدید کلی : 3619
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه