loading...

بازی های ایرانی و خارجی

اگر طرفدار بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل هستید بهتر است از آپدیت هایی که هر فصل برای تفنگ ها و تجهیزات منتشر می شود باخبر باشید. با معرفی فصل 4 از Call of Duty

بازدید : 348
دوشنبه 3 آبان 1400 زمان : 10:18

اگر طرفدار بازی محبوب کالاف دیوتی موبایل هستید بهتر است از آپدیت هایی که هر فصل برای تفنگ ها و تجهیزات منتشر می شود باخبر باشید. با معرفی فصل 4 از Call of Duty Mobile، مشخصات مختلف بهترین اسلحه ها نیز مشمول تغییراتی شدند که بد نیست آن‌ها را بدانید.

ممکن است حالا در میدان نبرد احساس کنید اسلحه‌ای که در دست دارید و در فصل پیش‌ قدرتِ فوق‌العاده‌ای داشت حالا دیگر چندان استفاده‌ای ندارد و ضعیف شده است. یکی از دلایل این امر این است که کالاف دیوتی قدرت آن شات گان را Nerf یا همان تضعیف کرده است.

با این حال، اگر به دنبال بهترین تفنگ کالاف دیوتی موبایل هستید ما در این بخش از اخبار گیم انارگیفت لیستی از بهترین تفنگ های هر دسته (شاتگان، اسنایپر، Assault، Light machine gun و Submachine gun) تهیه کردیم و به مختصر به معرفی آن‌ها می پردازیم. لیست ما شامل ۵ گروه اسلحه مختلف است؛ در هر گروه بهترینِ آن را برای شما انتخاب کردیم. در ادامه با معرفی بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل با ما همراه باشید.

دسته های مختلف اسلحه کالاف دیوتی کدام اند؟

بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل

همانطور که در بازی های شوتر اول شخص مرسوم است، اسلحه های مختلف بازی به چند دسته تقسیم می شوند. ما یکی یکی به سراغ هر دسته خواهیم رفت و بهترین این تفنگ های مالاف دیوتی را معرفی خواهیم کرد.

  • Assault Rifles
  • Sniper Rifles
  • Light machine guns
  • Submachine guns
  • Shotguns

بهترین اسلحه هر دسته کدام است؟

انتخاب بهترین اسلحه در کالاف دیوتی در واقع به مهارت و استایل بازی گیمر بستگی دارد چرا که کار با هر تفنگ فرق می کند و هرکدام به نوع خاصی به رقیب Damage می زند. در نتیجه پیشنهاد می کنیم که ابتدا پلی استایل خود را انتخاب کنید و بعد به سراغ انتخاب بهترین شات گان بروید. اما نگران نباشید زیرا لیست ما یک لیست کلی از بهترین تفنگ های های CoD Mobile است و صرف نظر از شیوه بازی‌تان می توانید از آن‌ها استفاده کنید. در نتیجه آزادانه بهترین اسلحه را انتخاب کنید و وارد میدان نبرد شوید!

نقد و بررسی بازی سامورایی های جنگجو 5 (Samurai Warriors)

بهترین Assault Rifle کالاف دیوتی موبایل

از همان فصل اول کالاف دیوتی موبایل، اسلحه AK-47 همچنان بهترین تفنگ Assault باقی مانده است. کلاشنیکف، به لطف قدرت گلوله‌اش، بهترین شان گان در تیراندازی های نزدیک است؛ و همانطور که می دانید بیشتر تیراندازی های کالاف هم از فاصله نزدیک صورت می گیرد.

این تفنگ هیچ متعلقاتی مثل Scope یا red dot sight ندارد. به همین خاطر باید دور و اطراف را بگردید تا برای آن نشانه پیدا کنید. با این حال، اگر نشانه‌گیری‌تان خوب است به راحتی می توانید به شلیک دو سه تیر رقیب را بکشید. به طور کلی این بهترین تفنگ assault rifle کالاف دیوتی موبایل است که Damage فوق‌العاده خوب و recoil نسبتا کمی دارد.

جایگزین LK24

بهترین اسلحه های بازی Call of Duty Mobile

از آن‌جایی که LK-24 هم Damage بالا و Recoil پایین دارد می توان آن را جایگزین AK-47 در نظر گرفت. این شاتگان را به افرادی که نشانه‌‌گیری‌شان معمولی است پیشنهاد می کنیم. LK-24 تقریبا با تمام متعلقات اسلحه ها سازگاری دارد.

بهترین Sniper در بازی Call of Duty Mobile

از زمان انتشار فصل دو کالاف دیوتی تا به الان، تفنگ Locus به دلیل دقت بسیار بالا و one-shot کردنش بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. بله، Damage این اسلحه بالا است و اگر تیر به سر، گلو یا سینه رقیب اصابت کند، Kill قطعی است.

اما اگر می خواهید از Locus استفاده کنید باید دقت بسیار بالایی در تیراندازی داشته باشید چرا که محدوده Damage این اسلحه محدود است. در نتیجه اگر می خواهید رقیب را یک‌ضرب به قتل برسانید باید حتما گلوله را به نواحی‌ای که پیش‌تر گفتیم بزنید در غیر این صورت رقیب نمی‌میرد و تیم مقابل از مکان شما باخبر خواهند شد.

جایگزین تفنگ MK2 Carbine

بهترین تفنگ کال آف دیوتی موبایل

MK2 Carbine بهترین جایگزین برای اسلحه Locus است. استفاده از آن بسیار آسان است و نیاز به دقت چندان بالایی ندارد. چرا که Damage آن فوق‌العاده زیاد است. تنها مشکل آن این است که در بازی کمیاب است.

بهترین (LMG) Light Machine Gun کالاف دیوتی موبایل

RPD تنها LMGی است که بدون تجهیزات اضافی بیشترین قدرت آتش را دارد. RPD اولین LMG کالاف دیوتی بود که در فصل اول معرفی شد و از همان زمان قابلیت ها و قدرت آن دست نخورده باقی مانده است.

یکی از نقاط قوت تفنگ RPD تعداد گلوله‌های آن است. شما می توانید خشاب‌های بسیاری در نقشه برای این اسلحه پیدا کنید در نتیجه هیچ‌وقت با کمبود تیر روبه‌رو نخواهید شد. علاوه بر آن، خشاب آن ۱۰۰ گلوله را در خود جای می دهد؛ به همین دلیل اگر گیمر حرفه‌ای باشید می توانید تنها با همین اسلحه راه‌تان را از وسط میدان نبرد باز کنید و پیروز شوید!

جایگزین اسلحه QQ9

بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل

QQ9 می تواند جایگزین نسبتا خوبی – البته برای مدت کوتاه – برای RPD باشد. سرعت تعویض خشاب QQ9 بالا است و fire rate خوبی دارد و می توان به جای RPD از آن استفاده کرد.

بهترین Sub-Machine Gun کالاف دیوتی موبایل

Razorback پکیج کاملی از fire rate، recoil خوب، حجم خشاب زیاد و damage بالا است. اگر احساس کردید قرار است در بازی نبرد نزدیک صورت بگیرد، بدون هیج نگرانی Razorback خود را در دست بگیرید و رقیبان را قتل عام کنید.

Damage بالای اسلحه – به علاوه full automatic بودن آن – باعث شده تا Razorback بهترین تفنگ دسته SMG کالاف دیوتی موبایل باشد. خشاب‌های آن ۳۰تایی است و گلوله‌های آن تقریبا همه‌جا پیدا می شود. درست است که تمام SMGها – با تفاوت اندکی – چنین قابلیت هایی دارند اما آن‌چه باعث می شود Razorback بهترینِ آنان باشد، دقت بالای آن است.

جایگزین تفنگ Fennec

بهترین تفنگ کال اف دیوتی موبایل

با این که چندماه پیش این اسلحه Nerf شد اما همچنان جایگزین خوبی برای Razorback است. شما همچنین می توانید با متعلقات مختلف Damage فعلی آن را نیز بالا ببرید.

شاید به دلیل Recoil بالا و خشاب محدود از شاتگان خوشتان نیاید. با این حال، با توضیح قابلیت های این اسلحه، یحتمل نظرتان تغییر خواهد کرد. Echo به لطف تعویض خشاب خودکار و Damage فوق‌العاده زیاد در حال حاضر بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل محسوب می شود. Echo مناسب تیراندازی های بسیار نزدیک است.

بهترین شاتگان کالاف دیوتی موبایل

شما می توانید مشکل recoil را با افزودن متعلقات مختلف برطرف کنید. به علاوه این که اگر تیرتفنگ شما به سر حریف اصابت کند، Kill قطعی است. اگر هم نقطه‌ای دیگر از بدن رقیب را بزنید، مطمئن باشید حداقل نصف HP او از بین رفته است. Echo مخصوص تیراندازی های یک به یک است. قدرت بالا و reload خودکار این اسلحه باعث شده تا در لیست بهترین شاتگان ما باشد.

جایگزین KRM-262

KRM-262 در فصل ۳ معرفی شد و به دلیل Damage انفجاری اش می تواند جایگزین خوبی برای Echo باشد – البته اگر نحوه استفاده از آن را یاد داشته باشید. این تنها شاتگانی است که می توانید در تیراندازی های دوربرد نیز از آن استفاده کنید و مطمئن باشید که می توانید حریف‌تان را بکشید.

سخن پایانی

این‌ها بهترین تفنگ های کالاف دیوتی موبایل در حال حاضر بودند. با تغییر فصل و انتشار آپدیت‌های مختلف از سوی Activision، ما نیز این مطلب را بروزرسانی خواهیم کرد. پیش‌تر در انارگیفت به مقایسه کالاف دیوتی و پابجی پرداختیم. شما کدام را بازی می کنید؟ به نظر شما گرافیک و گیم پلی کدام بازی بهتر است؟ خوشحال می شویم اگر دیدگاه خود را در بخش نظرات همین مطلب با ما به اشتراک بگذارید.

برای بررسی بازی های روز دنیا از صفحه اصلی سایت ما دیدن کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 8
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 26
  • بازدید سال : 163
  • بازدید کلی : 3608
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه